sunnuntai 27. lokakuuta 2013

Ei mitään JIITÄ!

Eli ei mitään järkeä.. On oppinut ton Suomipopin Jaajolta :D On meinaan tässä viime viikkoina tullut kuunneltua jonkin verran radioo... autossa nimittäin. Viime viikolla kulutin neljään päivään Suomen maanteitä 1800 kilometriä!!! Oli meinaan aavistuksen persaukset puuduksissa voin kertoo...

Tietä riitti... ja luntakin oli jo Itä-Suomessa satanut..
Tuli tosiaan käytyä alkuviikosta Itä-Suomen kierroksella. Olin yötä Nurmeksen Sokos Hotel Bombassa. Menin ihan innoissani ja suurin odotuksin hotellille. Olin nimittäin netistä lueskellut, että hotellista löytyy ihka uusi kuntosali! Noo kuinka ollakkaan pettymys oli aika suuri, kun paikan päälle maanantai-iltana selviydyin. Harjoitusohjelmaan oli laitettu vaihtoehtoisesti mun puntti 1 tai sitten keppijumppa. No salin nähtyäni totesin, että kumpaakaan ei pysty siellä käytännössä tekemään.. Jotenkin sain kuitenkin keppijumpan siellä tekaistua. Apuvälineenä toimi tämä:

Ei sitten mitään käryä, että mikä toi oli :D Mutta kyllä sillä nyt tohon hätään jumppaili meneen. Sali oli kyllä ihan uusi, mutta ihmeellisiä vimputtimia ja vetkuttajia täynnä. Suunniteltu varmaan jollekin 60v. ja siitä ylöspäin. Sen ikäluokan edustaja siellä mun kanssa sitten jumppailikin..

Nurmeksesta kotiin päästyä olin sitten kaksi päivää Helsingissä opiskelupuuhissa. Koulupäivät ovat aika raskaita, koska ajomatkoineen päivälle tulee aika paljon pituutta. Silti jaksoin tsempata treeneihin ja ihan kiitettävästi ne kulkikin. Keskiviikkona menin sitten puntteileen ja tässä siitä vähän jälkifiiliksiä suoraan pukuhuoneesta:


Torstaina mulla olikin sitten hieroja. Ollaan otettu nyt hierojalla käynti suunnilleen kolmen viikon välein ohjelmaan ja voin kyllä sanoa, että teki tähänkin väliin tuon 1800 km autolla ajon jälkeen kohtuu hyvää! Pysyy paikatkin paremmin ehjänä :) Otin muuten tällä viikolla käyttöön myös Back On Track -selkävyön. Vyöstä voi lukea lisää täällä: Back On Track. On ollut mulle ainakin autolla ajamisessa tosi hyvä. Oon myös testannut parilla lenkillä ja oon tykännyt kovasti. Ainakin tällaiselle selkävaivaiselle tosi erinomainen ja mahtuu myös esim. farkkujen ja tiukemmankin paidan alle ihan hyvin :)

Perjantaina kävin sitten ergoilemassa. En tiedä oliko kauheasti järkeä, koska olo oli tosi väsynyt. Jaksoin kyllä vetää treenin läpi, mutta sykkeet olivat hiukan korkeammalla kuin edellisviikolla. Tässä tunnelmia ennen ergoilua..


Ja ergoilun jälkeen, kun pääsin kotiin...

Oli pakko ottaa hetki lepoo olkkarin matolla..

 Heh.. Oli kyllä kohtuu väsynyt olo perjantaina, kun oli töiden osalta niin rankka viikko. Totesin siinä samalla ettei tässä hommassa ole oikeasti mitään jiitä, kun säntäilee vaan paikasta toiseen. Silmäänkin tuli järkyttävä elohiiri, kun oon pidellyt niitä väkisin auki autoa ajaessa. Mulla on meinaan taipumusta nukahtaa myös ajaessa.. Noh ONNEKSI nyt viikonloppuna olen kuitenkin saanut levättyä ja nukuttua 9-10h yöunet molempina öinä. Lisäksi kävin tekemässä puntti 2 eilen sekä 90min pk-lenkin juoksemalla. Tänään sitten nautiskelin 2,5h sauvakävellen tuolla ihanassa syyskelissä (kerrankin ei satanut!). Teki kyllä henkisesti mulle super hyvää. Nyt on sitten akut taas ladattu uuteen työ- ja treeniviikkoon. Toivotaan, että tsemppi kestää läpi viikon! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti